Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Klein TFT schermpje
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Videokaarten, Beeldkannonnen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Aug 04, 2008 3:32 pm    Onderwerp: Klein TFT schermpje Reageer met quote
Eey jongens weet iemand toevallig of er ultra kleine schermpjes zijn voor bv 'n barebone met 'n analoge input (gewoon zo'n blauwe aansluiting, al dan niet DVI via 'n tussenstuk). 8 inch bv zou al voldoende zijn. Prijs liefst zo laag mogelijk.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Ma Aug 04, 2008 5:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote
google is je vriend...
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Ma Aug 04, 2008 6:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Dat kon ik zelf ook nog wel bedenken Wink. Heb al wat gekeken maar de meeste zijn of peperduur of slecht verkrijgbaar, al dan niet geschikt als TV.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Di Aug 05, 2008 10:23 am    Onderwerp: Reageer met quote
er worden veel monitors aangeboden als scherm voor bijvoorbeeld supermarkten of om op te hangen in je bedrijf oid. Misschien zit daar iets tussen?
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Aug 05, 2008 10:40 am    Onderwerp: Reageer met quote
Dacht meer aan zoiets:

Maar die zijn al gauw over de 100 Euro heen. Vind ik wat duur voor zo'n klein schermpje. Maar goed, misschien dat ik dan toch niet voor 'n schermpje ga dan, 15 inch is ook nog vrij duur.
Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Di Aug 05, 2008 10:48 am    Onderwerp: Reageer met quote
koop dan een gewone tft monitor, voor 150€ heb je al een van 19"... vermits je een klein tftje wou denk ik dat het er niet echt toe doet dat het niet het beste van het beste is...
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Aug 05, 2008 8:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ja, is meer voor m'n barebone straks, 19 inch vind ik wat te lomp en m'n bureau staat al zo goed als vol. Hoe kleiner hoe beter op zich Razz Maar ik denk dat ik 'm gewoon remote dan maar ga draaien.
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Di Aug 05, 2008 8:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote
KVM-switchje eraan hangen? Kun je 'm aan je normale scherm knopen...
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Aug 05, 2008 9:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Op zich 'n idee idd. Even kijken hoe duur die zijn.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Videokaarten, Beeldkannonnen Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1