| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
usurper
Elite

Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 9:30 am Onderwerp: |
|
|
|
De eerste recensie waren erg goed. Blijkbaar maakt het zijn faam waar.
Het spreekt mij niet zo aan.
usurper bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
cyclops
Elite

Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 10:50 am Onderwerp: |
|
|
|
God of war is geweldig pas als je hem speelt besef je waarom hij zo goed is. De eerste beelden van deel 1 die ik er van had gezien hadden mijn interesse ook niet pas toen deel 1 platina was had ik zo iets van ik ga het proberen maar toen speelde ik het en was meteen verkocht 
cyclops bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 11:10 am Onderwerp: |
|
|
|
Grafisch is het spel echt mega dik. Hij is wel erg lineair, dat is misschien jammer, en als je net Dante's Inferno hebt gespeeld dan zie je aardig wat gelijkenissen, maar dat is meer Dante's Inferno's probleem. Het spel is ook wat pittiger dan Dante's Inferno. De Nederlandse stemmen zijn ook niet eens zo bizar slecht, maar ja, gelijk maar op Engels gezet want echt blij word ik er ook niet van. De actie is ook echt bruut, maar grafisch is dit echt prachtwerk.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Cali
Hardcoreposter

Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 12:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
| cyclops schreef: | | God of war is geweldig pas als je hem speelt besef je waarom hij zo goed is. |
Klopt! En dat is typisch aan beat'em up games, je ziet iemand anders maar wat op knoppen rammelen. Lijkt niets aan! Maar ik weet nog toen ik voor het eerst (en het laatst) GoW heb gespeeld op de PS2
En deze is vetter denk ik, al zal ik hem niet snel spelen. 
Cali bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Ilias
Ervaren

Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 12:31 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Kan eigenlijk niet meer wachten tot ik hem koop. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Mrt 14, 2010 4:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
Hij is echt goed jongens, heb hem gisteren nog een paar uur gedaan, en de boss battles zijn episch vet.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Ilias
Ervaren

Geplaatst: Zo Mrt 14, 2010 5:38 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: | | Hij is echt goed jongens, heb hem gisteren nog een paar uur gedaan, en de boss battles zijn episch vet. |
Heb net je review gelezen. Kan nu echt niet meer wachten tot de release. |
|
| Terug naar boven |
|
|
SaffraaN
Hardcoreposter

Geplaatst: Zo Mrt 14, 2010 7:39 pm Onderwerp: |
|
|
|
Maar Jeroen: wie zet zijn game nou op engels? Ik irriteer me sowieso aan de Nederlandse taal in combinatie met films of games, dat klinkt gewoon niet lekker. Standaard engels. lekker dat je de game al hebt. Ik kan niet wachten..
SaffraaN bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
TmoomT
Hardcoreposter

Geplaatst: Zo Mrt 14, 2010 7:48 pm Onderwerp: |
|
|
|
Zulke games werken inderdaad nooit in het nederlands. Bij Kratos hoort een brute wilde stem en natuurlijk laten ze die inspreken door dat gastje dat ieder spel inspreekt waar geen moeite voor wordt gedaan. Dus krijg je Kratos met een zacht stemmetje dat bruut probeert te klinken. Dat werkt nou eenmaal niet. Dus die taal gaat bij mij ook altijd meteen op Engels, dat werkt toch het beste. Tenzij het een Aziatische game is, die altijd in het Japans. Dat klinkt echt zo tof.
TmoomT bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Ilias
Ervaren

Geplaatst: Zo Mrt 14, 2010 8:31 pm Onderwerp: |
|
|
|
De Nederlandse taal zal nooit worden geaccepteerd bij een game.
Waarom? Waarschijnlijk omdat het engels veel ruwer en leuker klinkt. |
|
| Terug naar boven |
|
|