| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Vr Jun 04, 2004 7:10 pm Onderwerp: gba rom yoshi's island |
|
|
|
| hallo ik ben sophie, het zusje van snipper 004. ik ben op zoek naar de gba rom yoshi's island |
|
| Terug naar boven |
|
|
phoenix
Evilgamer

|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evilgamer

Geplaatst: Za Jun 05, 2004 7:53 am Onderwerp: |
|
|
|
moet je kopen kan je niet downloaden voor je gba
Vinpower bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Jun 05, 2004 8:24 am Onderwerp: |
|
|
|
| VinPower schreef: | | moet je kopen kan je niet downloaden voor je gba |
whahahaha, lol @vinpower. Je kunt gewoon gba roms downloaden voor je emulator wat ze uiteraard bedoeld, anders praat je niet over roms.. En ook voor je gba kan het, er zijn cartridge setjes voor die je usb kunt aansluiten om gedownloade roms op te zetten.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evilgamer

Geplaatst: Za Jun 05, 2004 8:28 am Onderwerp: |
|
|
|
| [DemoniC][EVL] schreef: | | VinPower schreef: | | moet je kopen kan je niet downloaden voor je gba |
whahahaha, lol @vinpower. Je kunt gewoon gba roms downloaden voor je emulator wat ze uiteraard bedoeld, anders praat je niet over roms.. En ook voor je gba kan het, er zijn cartridge setjes voor die je usb kunt aansluiten om gedownloade roms op te zetten. |
ik wist niet dt er cartridges waren die je aan je usb kon aansluiten sorry 
Vinpower bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Jun 05, 2004 8:30 am Onderwerp: |
|
|
|
| VinPower schreef: | | [DemoniC][EVL] schreef: | | VinPower schreef: | | moet je kopen kan je niet downloaden voor je gba |
whahahaha, lol @vinpower. Je kunt gewoon gba roms downloaden voor je emulator wat ze uiteraard bedoeld, anders praat je niet over roms.. En ook voor je gba kan het, er zijn cartridge setjes voor die je usb kunt aansluiten om gedownloade roms op te zetten. |
ik wist niet dt er cartridges waren die je aan je usb kon aansluiten sorry  |
maakt niet uit.
http://www.gameboy-advance.net/flash_card/gba_X-ROM.htm
ik heb een andere, maar komt op hetzelfde neer, echter die van mij is bij lange na geen 512mb 
|
|
| Terug naar boven |
|
|