Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Cinema 4D of 3D Max?
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Designing & Pics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Mei 19, 2008 11:22 am    Onderwerp: Cinema 4D of 3D Max? Reageer met quote
Ik moet dit semester gaan designen (3D) maar ik vraag me af welk programma over het algemeen het meest gebruiksvriendelijk is voor mij. Ik gebruik regelmatig designprogramma's van Macromedia en Adobe. Ik vond dat Cinema 4D er nogal nostalgisch uit ziet, maar werkt het ook goed en beter dan bv 3D Max? Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee...
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 10:02 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb behoorlijke ervaring met 3Dmax ondertussen, ik denk dat dit ook wel het beste programma is om mee te 3D'en omdat het instap nivo niet heel erg hoog ligt ( naar mijn mening ) daarnaast kun je dan ook altijd om hulp vragen Wink
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Designing & Pics Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1