| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Jakfire
Hardcoreposter

|
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 1:34 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Zou 'm zelf ook wel zoiets geven. De game is bijna perfect, de physics zijn soms nog wat buggie, maar dat is begrijpelijk op zich. Daarnaast zijn de graphics niet meesterlijk, maar op zich wel zeker goed genoeg voor deze generatie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 3:41 pm Onderwerp: |
|
|
|
niet meesterlijk? imo zeker wel vooral voor een game als GTA. Die lag normaal gesproken altijd vrij achter op de graphics, maar deze ziet er echt super uit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evil Gamer

|
Geplaatst: Do Mei 01, 2008 11:22 am Onderwerp: |
|
|
|
| Idd, wat zitten jullie nou te zeuren over graphics. Heb je die wereld gezien van GTA, de grote hoeveel interactiviteit? Verwacht maar niet dat je dan graphics krijgt van Far Cry 2 ofzo, want daar is GTA veel te groot voor. Vind 't nogal knap dat GTA zo goed loopt terwijl het er zo goed uit ziet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Jakfire
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Do Mei 01, 2008 2:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik zit niet te zeuren om de graphics, het viel gewoon wat tegen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Do Mei 01, 2008 11:07 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Mja, dat is natuurlijk 'n excuus, dan kun je ook hetzelfde zeggen over Crysis als het tegenviel. Het ziet er wel goed uit maar het is zeker niet de mooiste game tot dusver op de PS3/360 als je bv kijkt naar Uncharted of Gears of War, Unreal Tournament etc. Overall is het zeker 'n dikke game maar het spel heeft vooral wat betreft physics nog enkele tekortkomingen waardoor het er soms wat raar en onrealistisch uit ziet. Al met al is het zeker geen minderwaardige game op grafisch gebied, maar het is ook weer geen pareltje. 9 lijkt me ook correct. Daarnaast hapert het spel ook nog vaak op de PS3 en wordt echt elke meter gepreload volgens mij, aangezien me HDD-led vrijwel constant brandt, wat de prestaties niet echt ten goede komt. |
|
| Terug naar boven |
|
|