Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
rainbow six vegas voor de pc
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Gaming Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
scorpi-one
Newbie
Newbie

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Do Jul 31, 2008 9:25 pm    Onderwerp: rainbow six vegas voor de pc Reageer met quote
hallo allemaal
even een vraagje aan diegene die het weet.
ik zag online iemand spelen met wapens met een geluiddemper maar kan die optie nergens in het spel vinden , weet iemand hier hoe ik dat bekomen kan ???
groetjes scorpi-one
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Do Jul 31, 2008 9:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Demper erop zetten met secondary action (zie controls)? Heb de game nooit gespeeld dus verwacht niet dat ik het goed heb, even wachten dus op de spelers van de game Razz
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 31
BerichtGeplaatst: Vr Aug 01, 2008 1:01 am    Onderwerp: Reageer met quote
Toevallig ben ik een Six Vegas speler, hou je "R" knop ingedrukt en dan krijg je een menu, als t mogelijk is om bij dat wapen een geluidsdemper erop te doen staat tie tussen dat menu.

+1
Terug naar boven
scorpi-one
Newbie
Newbie

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Vr Aug 29, 2008 10:08 am    Onderwerp: rainbow six vegas Reageer met quote
he bedankt voor je info , achter de R zat inderdaad een keuze menu,tje
mvg scorpi-one
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Gaming Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1