Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Nieuwe Laptop
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Cpu's, mobo's, memory en hifi
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ErnieCool
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 116
BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 6:39 pm    Onderwerp: Nieuwe Laptop Reageer met quote
Ik ben van plan een laptop te gaan kopen.
Na een beetje rondzoeken ben ik op deze uitgekomen
http://www.4launch.nl/shop/product/058921
Hij zal vooral gebruikt worden voor school (photoshop, webdesign, beetje video editing, eventueel wat modelling). En af en toe WoW ofzo, zal er iig geen veel-eisende games op spelen.

Denken jullie dat dit een goede keuze is?
Mocht je een beter alternatief hebben in dezelfde prijsrange laat het me weten Smile.
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Lijkt me voor jouw doeleinden een goede keus. Vooral het vele geheugen is essentieel bij photoshop. Verder zal WOW er prima op draaien. Goede keus imo.
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 9:50 am    Onderwerp: Reageer met quote
Kont schreef:
Zolang je maar geen Dell haalt ;P Vriendin heeft er vd week ook een nieuwe laptop gekregen, hele ding naar de fuck, krijgt weinig tot geen beeld etc.

Mijn zus heeft een dell en die doet het goed hoor. Alleen de toetsen vielen eraf na een jaar ofzo. Maar zei typt nogal hard.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 9:04 am    Onderwerp: Reageer met quote
Goede laptop, weinig aan toe te voegen. Dell heeft vaak slechte schermen, dus zou daar niet voor gaan. Die knappen nogal geregeld heb ik gezien.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Cpu's, mobo's, memory en hifi Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1