Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Psp of ds ?
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Nintendo Handheld
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Schaap
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 64
BerichtGeplaatst: Di Dec 07, 2004 3:12 pm    Onderwerp: Psp of ds ? Reageer met quote
Hallo allemaal.

Ik ben van plan om weer is een nieuwe console te kopen. Ik wil gaan kiezen tussen of nintendo of playstation. Ja en nu voel je de vraag misschien al aan komen.. Welke moet ik nemen de nintendo ds of de psp. In eerste instantie was ik van plan om de ds te bestellen vanwege het soort spellen dat hierop uitkomen, deze vind ik namelijk erg leuk. Maar als ik kijk naar de psp lijkt me deze grafische gezien veel beter. Ook nu ik las dat het mogelijk is om vanaf die geheugen modules films te kijken die je vanaf je pc erop hebt gezet, dan vind ik de psp wel erg interessant. Welke zouden jullie nemen ? En waarom ?

Groet Marc, aan de prijs zal het niet liggen ik vond ze beiden helemaal niet zo schandalig veel kosten.
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Di Dec 07, 2004 3:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Verplaats even naar console games, svp.

Ik zou voor de DS gaan, er zijn meer goeie games vind ik en die PSP film kijken lukt je maar 3uur ( dus met volle batterij )..... De DS heeft 2 schermen wat al een hele nieuwe ervaring is. DE graphics van de DS zijn trouwens ook lang niet slecht, moet je een naar metroid prime kijken Wink Maar uiteindelijk is het je eigen keuze zijn, maar mijn keuze is duidelijk.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Di Dec 07, 2004 3:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote
DS, volwassener, leukere games (nintendo is wel kiddy maar op mini consoles hebben ze leuk spul), goedkoper, functioneel. touchscreen is ook erg voordelig, tis gewoon een soort computer met een klein besturingssysteem zoals die van mobiele telefoons, je kan er heel wat meer mee lijkt me.
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Dec 07, 2004 3:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Waarom kiddy??? Damn, dat was vroeger misschien zo, maar RPG's zijn echt niet kiddy en mario ook niet... En ze hebben tegenwoordig ook gewoon spellen zoals NFS:U onderbouw je mening dan, als je zegt dat Nintendo kiddy is huh
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Dec 07, 2004 4:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Games als Zelda, Wario ware, Mario etc noem ik nu niet bepaald volwassen (in mijn post, het woord volwassen, daarmee bedoel ik de bouw van het apparaatje). Tuurlijk hebben ze nu wel meer games zoals NFS U maar als je die linu-up van Nintendo zag:

Fire Emblem
Star Fox 2
Metroid Prime 2: Echoes
Geist
Odama
The Legend of Zelda
Mother 3
Mario Pinball
Donkey Kong: King of Swing
The Legend of Zelda: The Minish Cap
Mario Party Advance
Super Mario 64x4
Wario Ware Inc.
Metroid Prime: Hunters
PictoChat
Mario Kart DS
Animal Crossing DS
Super Mario Brothers
Nintendogs

Maar ik houd juist van dat soort games Mr. Green
Terug naar boven
RazieL
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Di Dec 07, 2004 5:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Nintendo heeft nog altijd beetje die kiddy-feel (paar games uitgezonderd). 't veiligst is om nu de ds te kiezen, nintendo heeft altijd suc6 met handhelds, maar wellicht verrast de psp. heeft natuurlijk tog meer technische snufjes en iets betere gfx denk ik. kweenie of je ok muziek mee kan luisteren
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Dec 07, 2004 5:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote
PSP kan nu btw MP4 afspelen, das wel weer een voordeel maar ik vind de prijs wat absurd, dan kan je net zo goed doorsparen voor een multifunctionele telefoon of een pc.
Terug naar boven
RazieL
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Di Dec 07, 2004 6:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote
nogal groot prijsverschil met een pc en een telefoon krijgt ie al van z'n moeder Wink

omgebouwde ps2 is natuurlijk ook een goede optie Cool
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Di Dec 07, 2004 7:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik zou psp kiezen vooral om de gfx en de barterij die je kan opladen dus geen accu zoals bij de gba's die naar 2uur op zijn want de ds is nog met barterijen en die zijn best wel duur dus dat heft zich ook op met het verschil van de prijzen van de psp en ds
Terug naar boven
BuZ_NL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 30
BerichtGeplaatst: Wo Dec 08, 2004 4:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote
PSP, maar als je krap bij kas zit,, dan raad k je de ds aan, of als je wil doorsparen voor de psp (zou k doen als k jou was),,
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Dec 08, 2004 4:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Dat zeg je ook alleen maar omdat je de PS2 goed vind Neutral
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Dec 08, 2004 4:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote
@raziel, pc's heb je tegenwoordig al voor heel weinig. Maar ik zou gewoon ff de release lijsten af gaan en dan voor de consoles gaan die de aantrekkelijkste games aanbied. (Ik zou dan voor de Nintendo gaan, mario kart etc ownt). Op eg staan genoeg van die release lijsten (zoek in archief vant nieuws) Smile
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Nintendo Handheld Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1