Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
GameBoy Micro (prijs + releasedatum)
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Nintendo Handheld
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2005 11:33 am    Onderwerp: GameBoy Micro (prijs + releasedatum) Reageer met quote
Meer nieuws over de Nintendo GameBoy Micro, de portable console zal namelijk op 4 november gaan verschijnen. Daarnaast zal het beestje 99.99 euro gaan kosten. In Amerika zou de handheld pas op 19 september gaan verschijnen, in Japan valt de releasedatum op 13 september. Voor de mensen die het nog niet weten, de Nintendo GameBoy Micro wordt de vervanger van de huidige GameBoy Advance.

Niet echt iets voor mij, veel te klein Razz
Terug naar boven
Cypher
Elite
Elite

Rating: 46
BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2005 12:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Snap niet waarom ze die dingen steeds kleiner maken.
het is alleen maar irritant als ze zo klein zijn maar wel mooi dingetje maar ik zelf zou hem niet willen hebben.
Terug naar boven
DooM
Advanced
Advanced

Rating: 57
BerichtGeplaatst: Do Aug 18, 2005 7:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Idd geef mij maar gewoon de PSP, lekker groot beeldscherm legio mogelijkheden en waar voor je geld. Mr. Green
Terug naar boven
Cypher
Elite
Elite

Rating: 46
BerichtGeplaatst: Vr Aug 19, 2005 12:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Die Game Boy micro wordt geen hit in Nederland want dat ding is te klein en niemand wilt zo klein ding hebben dan kopen mensen liever een PSP. (die is ook veel beter dan de Game Boy Micro)
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Nintendo Handheld Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1