Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
kan tv kaart niet vinden
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Videokaarten, Beeldkannonnen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Redis
Elite
Elite

Rating: 4
BerichtGeplaatst: Zo Sep 24, 2006 12:26 pm    Onderwerp: kan tv kaart niet vinden Reageer met quote
Ik heb vandaag windows xp 64bit geinstalleerd maar nu kan mijn PC me tv kaart niet meer vinden, het is een Hauppauge PVR-350.

heb al de 64bits drivers ervan gedownload maar die geeft aan dat er geen hardware in zit. maar hij ziet de tv kaart wel maar staat een vraagteken bij en kan er niks mee doen.

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen voordat ik de pc kast nog verder kapot schop. Thx alvast Wink

Geplaatst 24 Sep 2006 12:26:

Kan slotje op Razz is al opgelost heb maar vista geinstalleerd werkt nu wel

Duke : Zoals je wilt. Wink
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Videokaarten, Beeldkannonnen Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1