Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Saint's Row
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Microsoft Console
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 13
BerichtGeplaatst: Do Aug 03, 2006 6:17 pm    Onderwerp: Saint's Row Reageer met quote

Door het grote succes van de GTA reeks proberen veel uitgevers dit succes om te zetten naar een eigen reeks om zo veel geld binnen te krijgen. Vaak wordt er ook de link gemaakt naar gangsters en hip hop. Bij mij gaan deze klonen er niet in. Ik hou zelf al niet van al dat gangster en hip hop gezeik, zeker niet wanneer dit keer op keer wordt uitgemolken. Saint’s Row lijkt de zoveelste game die aan deze kenmerken voldoet. Toch zijn er verschillende bronnen die erg enthousiast zijn over deze game, kan deze game mij ook overtuigen?
Rest van de preview: http://www.evilgamerz.com/EG%20Reviews/Games/455.html

Onlangs is de Demo ook op Xbox Live verschenen. Iemand die de demo al gespeeld heeft?
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Do Aug 03, 2006 6:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Dit zal denk ik wel een warmlopertje zijn voor de volgende GTA. Het oogt in ieder geval wel redelijk, maar of het wat wordt is een andere vraag? WinkVery Happy
Terug naar boven
jaapie
Trainee
Trainee

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2006 11:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Saint's row is wel degelijk een gaaf spel. Vooral de online optie. Dat je gewoon lekker gang wars kan doen met mensen aan de aan de andere kant van de wereld. Ook de multiplayer "protect the pimp is super lachen" echt een aardige toevoeging aan de hedendaagse games.
Terug naar boven
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Zo Sep 24, 2006 12:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Online schijnt best goed te zijn. Welke optie spelen ze het meest online eigenlijk?
Terug naar boven
jaapie
Trainee
Trainee

BerichtGeplaatst: Ma Sep 25, 2006 11:00 am    Onderwerp: Reageer met quote
KitsuneNL schreef:
Online schijnt best goed te zijn. Welke optie spelen ze het meest online eigenlijk?

De meest gebruikte optie bij onze clan is blinged out ride of protect the pimp. Maar gangster brawl is leuk om geld te verdienen.
Terug naar boven
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Ma Sep 25, 2006 3:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Bij Protect the Pimp kan ik me wel iets voorstellen, maar wat is de bedoeling van Blinged Out Ride en Gangster Brawl?

Laatst aangepast door KitsuneNL op Ma Sep 25, 2006 8:44 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
jaapie
Trainee
Trainee

BerichtGeplaatst: Ma Sep 25, 2006 4:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote
KitsuneNL schreef:
Bij Protect de Pimp kan ik me wel iets voorstellen, maar wat is de bedoeling van Blinged Out Ride en Gangster Brawl?

Blinged out ride is een combo van deathmatch en geld verzamelen om een auto die je krijgt volledig te pimpen. Door vijanden nee te schieten haal je geld binnen en door een halsband te retrieven en naar een bepaalde plaats te brengen krijg je ook geld. Altijd leuk voor een couple of laughs.

Gangster brawl is gewoon een ranked team deathmatch.
Terug naar boven
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Vr Sep 29, 2006 8:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Klinkt allemaal wel leuk. Bedankt voor de uitleg! Very Happy
Terug naar boven
Nebi
Godlike
Godlike

Rating: 46
BerichtGeplaatst: Za Sep 30, 2006 12:02 am    Onderwerp: Reageer met quote
Voor deze game zou ik bijna een Xbox 360 kopen ;P
Hij lijkt mij echt vet, alleen ik ga voor de PS3.
Terug naar boven
jaapie
Trainee
Trainee

BerichtGeplaatst: Za Sep 30, 2006 10:42 am    Onderwerp: Reageer met quote
Nebi schreef:
Voor deze game zou ik bijna een Xbox 360 kopen ;P
Hij lijkt mij echt vet, alleen ik ga voor de PS3.

Ach volgens mij moet je de sony console threads nog eens goed nalezen. Want dan zie je heel wat argumenten om juist niet MEER te wachten op die PS3. Ik ben tevreden met mijn 360 en als ie ie ooit eens een keertje uitkomt dan haal ik me ook nog wel zo'n Fake Station 3. Maar vooraleerst de nintendo Wii.
Terug naar boven
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2006 5:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Als het goed is kan ik deze game morgen van iemand lenen. Ga in de aankomende vakantie dus eens lekker spelen. Ben benieuwd wat het geworden is.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Microsoft Console Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1