| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Bazzel
Wannabee

|
Geplaatst: Di Mrt 07, 2006 2:57 pm Onderwerp: [DS] Jump superstars. |
|
|
|
Aangezien ik geen topic kon vinden, hier een Jump superstars topic! Het lijkt me echt leuk! But theres 1 problem, misschien komt ie niet naar Europa vanwege de verschillende developers. Konami, Atari en meer . Nouja, lijkt me echt cool, de Smash Bros melee manier! Dit keer met mij lievelings character: Goku! Wat is jullie lievelings character?
Naruto is ook wel vet, maar Goku blijft me topper!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Necrocide07
Elite

|
Geplaatst: Di Mrt 07, 2006 3:29 pm Onderwerp: |
|
|
|
Was toch al heel lang bekent dat hij niet hier heen zou komen? Maarja, ik vind die ninja van Naruto wel vet, hoe die ook heet  |
|
| Terug naar boven |
|
|
[DemoniC][EVL]
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Mrt 08, 2006 7:36 am Onderwerp: |
|
|
|
| Necrocide05 schreef: | Was toch al heel lang bekent dat hij niet hier heen zou komen? Maarja, ik vind die ninja van Naruto wel vet, hoe die ook heet  |
DIE ninja van naruto... het zijn allemaal ninja's in naruto, zo goed als elk karakter  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Necrocide07
Elite

|
Geplaatst: Wo Mrt 08, 2006 12:48 pm Onderwerp: |
|
|
|
| [DemoniC][EVL] schreef: |
DIE ninja van naruto... het zijn allemaal ninja's in naruto, zo goed als elk karakter  |
Ik ben dan ook geen Naruto fanaat
Maarja, deze dus |
|
| Terug naar boven |
|
|
Donekillin
Trainee

|
Geplaatst: Wo Mrt 08, 2006 6:47 pm Onderwerp: |
|
|
|
K vind Sasuke dus echt zo'n Vegeta figuur XD. Maarja t probleem ligt gewoon aan de rechten die verspreid zijn. Dragonball Z bij CN, Yugioh bij Jetix enz. Ik zou de game graag willen importeren ofzo, maar k heb het geld er niet voor  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Bazzel
Wannabee

|
Geplaatst: Do Mrt 09, 2006 3:57 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Yugioh bij Konami. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Donekillin
Trainee

|
Geplaatst: Do Mrt 09, 2006 7:32 pm Onderwerp: |
|
|
|
De TV rechten niet , mja Bandai heeft DBZ. Dus dat gaat inderdaad een probleem worden. Importeren is de enige keus die je hebt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
KitsuneNL
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Vr Sep 29, 2006 8:41 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Donekillin schreef: | De TV rechten niet , mja Bandai heeft DBZ. Dus dat gaat inderdaad een probleem worden. Importeren is de enige keus die je hebt. |
Is dat de rede dat deze game niet naar Europa en Amerika komt? Best zonde eigenlijk  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Donekillin
Trainee

|
Geplaatst: Za Sep 30, 2006 3:03 pm Onderwerp: |
|
|
|
Zomg bump ^^, maarja dat zou uiteindelijk gewoon de reden zijn geweest. Licentie rechten is altijd een probleem geweest en dat is gewoon jammer. Eigenlijk zou ik Jump Superstars moeten raten tijdens Abunai '06  |
|
| Terug naar boven |
|
|