Max Payne 3 begint vorm te krijgen met screens

thumbnail

Rockstar heeft onlangs meer losgelaten over de game Max Payne 3. In editie E227 van de EDGE laat Rockstar’s Rob Nelson weten dat men de spelers van het spel constant wil verrassen. “Gamers verwachten een realistische cinematic (filmische) ervaring, zelfs als ze aan het schieten zijn. Hoewel het een lineaire game is willen mensen constant verrast worden en op nieuwe manieren gelukkig gemaakt worden. Dus heb je veel custom setups nodig, de omgevingen moet gevarieerd zijn, en tegelijk moet ook de gameplay gevoelig zijn. Dat kost allemaal erg veel werk. We richten ons veel op de reacties van de AI, waardoor de kracht van de kogels juist zal zijn. Dat moet heel wat extra realisme gaan brengen. Euphoria maakt de situaties erg natuurlijk. We kunnen het gevoel oproepen dat Max anticipeert voor een impact plaatsvindt. Dat is iets moois waar we aan werken.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    2 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    Ik vind juist de screens tegenvallen. De vorige screens een jaar geleden zagen er beter uit qua graphics!

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    Vette screens, deze game spreekt mij wel aan. Ik wil hier wel meer van zien!


    Naar boven
    2
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx