Schakel over naar de mobile view
      

   
  
LVL
0
Gast (niet ingelogd)
Log-in   Registreer
Score: 0 punten
Je bent niet ingelogd. Registreer je eerst en log dan in met je gebruikersnaam en wachtwoord.


Je bent niet ingelogd. Registreer je eerst en log dan in met je gebruikersnaam en wachtwoord.


 Reacties: 1   Stemmen: 202
  Nieuwsoverzicht van 11-02-2020
 Onderwerp: DOOM laat zien dat de Nightmare-mode een ware nachtmerrie is
00:13 - In een video van DOOM Eternal zien we de Nightmare-moeilijkheidsgraad aan het werk. We kunnen wel stellen dat een uitermate flinke uitdaging is om te spelen. De game komt 20 maart uit.


   








 Onderwerp: Cliffy B. studio had bijna Alien-project binnen
00:18 - Cliff Bleszinski heeft op Twitter gezegd dat hij gesprekken heeft gehad om met zijn studio Boss Key Productions te werken aan een first person shooter. Het zou gaan om een game in de Alien-reeks en Fox wilde dat de studio de game zou gaan maken. Echter kwam het er nooit van en het project werd in de ijskast gezet toen Disney Fox overnam. Daarna moest Cliffy B. zijn studio sluiten wegens financiële redenen. Je zou spelen als een opgegroeide Newt. Cliffy B. is nu tijdelijk gestopt in de gaming business. Hij is nu bezig met non-gaming gerelateerde zaken. Maar hij is ook bezig met zijn eigen memoir.

   








 Onderwerp: Microsoft praat over strategie met de Xbox Series X
00:29 - Xbox's executive vice president van de gaming divisie bij Microsoft, Phil Spencer, heeft gesproken over de exclusives voor de Xbox One Series X. Via de VG247 laat de man weten dat de speler centraal staat met de komst van de Xbox Series X console.

"Uiteraard bepalen we onze strategie met de Series X. We starten met het idee om een gaming console te ontwikkelen en om het beste te brengen voor aan je TV te hangen. We zien het eco-systeem voor de PC de afgelopen jaren erg goed werkt. Je wilt niet met exclusives bepaalde mensen buitensluiten. Je wilt alles hand-in-hand met de developers bepalen zodat het meeste publiek van de games kan genieten. Er zijn altijd exclusieve deals uiteraard. Ik ga niet dicteren wat elke third party studio moet ondersteunen. Spelers willen games met hun vrienden op elk apparaat kunnen spelers. Mensen willen de meest brede selectie aan games en developers willen de beste technologie. We houden al die aspecten in de gaten in onze strategie."

   








 Onderwerp: Ultieme gamebeleving met nieuwe gaming headset van Trust Gaming
10:22 - De nieuwste gaming headset van Trust, de GXT 488 Forze, is speciaal ontworpen voor de PlayStation 4 (PS4) om jou de meest meeslepende videogame beleving te geven. Communiceer met je medespelers in kraakheldere kwaliteit en word tijdens jouw overwinning in de videogame weggeblazen door het krachtige geluid.



Officieel gelicentieerd voor PS4
Als officieel gelicentieerd product voor PlayStation 4, is de GXT 488 Forze ontworpen om jouw beleving van de videogame met krachtig en meeslepend geluid naar een hoger niveau te tillen. Met een stijlvol design die perfect past bij de PlayStation 4, verrijkt de headset jouw game-ervaring.

Krachtig geluid
De 50mm luidsprekers zorgen voor kraakheldere hoge geluiden en een dreunende bass. Of je je nu bevindt op een slagveld, racecircuit of in een stadion, met de headset waan je je er van begin tot eind middenin!

Ontworpen voor winnaars
Het kwalitatief sterke design van de headset wordt gecombineerd met comfort. Door de zachte oorkussens en de verstelbare hoofdband zit de headset zelfs tijdens de langste gamesessies comfortabel. De verstevigde metalen hoofdband zorgt er ook voor dat de Forze headset net zo indrukwekkend aanvoelt als dat het klinkt. De stijlvolle headset verschijnt in drie verschillende afwerkingen: zwart, blauwe camo en grijze camo.

Plug in & play
De headset is makkelijk te gebruiken: plug eenvoudig de 1,2m nylonkabel in de DUALSHOCK®4 wireless controller. Dankzij de in-line afstandsbediening op de kabel kun je het volume aanpassen of de microfoon dempen zonder in een menu te gaan.

De Trust Gaming GXT 488 Forze Gaming Headset, exclusief te gebruiken voor de PlayStation 4, is nu verkrijgbaar voor de adviesprijs van € 44,99.

   

 Onderwerp: THQ Nordic zet nieuwe studio op genaamd Studio Nine Rocks
13:04 - THQ Nordic heeft een nieuwe studio opgezet genaamd Nine Rocks Games. De studio vestigt zich in Bratislava, Slowakijke, en zou momenteel al aan een eerste project werken. Het gaat om een shooter/survival game. Verdere details omtrent het project zijn er nog niet. Volgens THQ moet het team in de loop der tijd verder uitgebreid worden.

   

 Onderwerp: Speel tennis op topniveau in AO Tennis 2!
14:03 - NACON en Big Ant Studios vieren het succes van AO Tennis 2, de tweede editie van de officiële game van de Australian Open, die vanaf 9 januari verkrijgbaar is voor pc, PS4, Xbox One en Nintendo Switch. Om de succesvolle release te vieren hebben BIGBEN en de Australische studio Big Ant een gloednieuwe video uitgebracht.

Bekijk de nieuwe video hier:



AO Tennis 2 wordt beschouwd als de nieuwe standaard voor tennissimulaties en is nu al een favoriet van tennisfans over de hele wereld. Critici prijzen de gloednieuwe, verhalende Career Mode en uitgebreide mogelijkheden om zelf content te maken van AO Tennis 2, waarmee fans kunnen genieten van een even authentieke als diepgaande ervaring in het hart van de professionele tenniswereld.

AO Tennis 2 is de tweede game in de officiële Australia Open-serie. De game is ontwikkeld in nauwe samenwerking met een team van Tennis Australia, en biedt fans een intense ervaring van de eerste van de vier Grand Slam-evenementen van het jaar, dat in januari plaatsvond. In AO Tennis 2 kunnen tennisfans zich vanaf de buitenbanen een weg spelen naar het hoofdevenement in de gloednieuwe, verhalende Career Mode, of elk element van hun game aanpassen met de veelgeprezen content editor van Big Ant. Daarmee kunnen spelers zichzelf en hun vrienden in de game plaatsen, maar ze kunnen ook in de schoenen stappen van vele tennisprofs, zoals Rafael Nadal, Ash Barty, Angélique Kerber en vele andere sterren.

   

 Onderwerp: 2K Silicon Valley kondigt officiële studionaam aan – 31st Union
14:09 - 2K kondigde vandaag aan dat de volledig eigen ontwikkelingsstudio van 2K Silicon Valley, opgericht in februari 2019 onder leiding van videogame-industrieveteraan Michael Condrey, officieel bekend zal staan als 31st Union. Naast het onthullen van de nieuwe state-of-the-art ontwikkelingsfaciliteit, branding en kernwaarden om de identiteit verder te vestigen, kondigde de studio ook plannen aan om hun aanwezigheid internationaal uit te breiden, te beginnen met een Europese locatie in Spanje.

"31st Union kent een ongelofelijke start met een gepassioneerd, getalenteerd team en een ambitieuze nieuwe IP waar we extreem enthousiast over zijn" zei Michael Condrey, President van 31st Union. “Onze naam en onze studio vertegenwoordigen de geest van Californië in z’n rijke diversiteit van het denken, kunst, muziek, innovatie en culturele vertegenwoordiging die de huidige gouden eeuw van entertainment en technologie hier in Silicon Valley hebben gevormd. Door onze nieuwe identiteit te onthullen en de uitbreiding van onze activiteiten aan te kondigen, komen we in een spannende volgende groeifase waarbij we onze visie over de hele wereld tot leven brengen.”

“We creëren een ontwikkelingsomgeving die gericht is op één enkele nieuwe IP waar passie centraal staat”, zegt Tyler Michaud, Head of Strategy bij 31st Union. “Wij geloven dat diverse perspectieven en ervaringen cruciaal zijn voor het creëren van een echte wereldwijde entertainmentervaring met een diepe connectie met gepassioneerde fans.”

31st Union wordt de vierde game development studio van 2K met meerdere locaties over de hele wereld. In december 2019 kondigde Cloud Chamber studiolocaties aan in Novato (Californië) en Montreal (Quebec), terwijl Hangar 13 in juni 2018 z’n derde locatie opende in Brighton (Verenigd Koninkrijk), die zich aansloot bij de kantoren van Tsjechië en Novato. Daarnaast heeft Visual Concepts momenteel kantoren op meerdere locaties in de wereld.

“We zijn blij te zien dat het team van 31st Union zich internationaal blijft uitbreiden en schalen”, zei David Ismailer, President van 2K. “We hebben de voordelen van deze aanpak in 2K gezien, van het versterken van de rekruteringsinspanningen en het aantrekken van het beste talent, tot het hebben van meer diverse perspectieven die bijdragen aan het creatieve proces. We zijn optimistisch dat de Spaanse studio een positieve invloed zal hebben op 31st Union en kijken er naar uit om op z’n tijd meer te delen over de nieuwe IP.”